1.370

European gas

ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ DIESEL

ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ & ΜΕΓΑΛΑ ΦΟΡΤΗΓΑ

 

Το διπλό σύστημα καυσίμου DIESEL-ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ για πετρελαιοκινητήρες σας επιτρέπει την μίξη πετρελαίου και φυσικού αερίου, επιτυγχάνοντας σημαντική εξοικονόμηση κόστους και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Τα οικονομικά αποτελέσματα και η προστασία του περιβάλλοντος εξαρτώνται σημαντικά από την ποσότητα αερίου που προστίθεται στο μείγμα αέρα / καυσίμου με σκοπό τη βελτίωση της καύσης. Το σύστημά μας - έγχυσης αερίου - χρησιμοποιεί μια προηγμένη μονάδα υπολογιστή, η οποία ελέγχει τη ροή του αερίου στους πλέον πρόσφατους αλλά και στους παλαιότερους κινητήρες diesel. Μια μικρή ποσότητα υγραερίου εισάγεται στη μηχανή μέσω της εισαγωγής αέρα. Το υγραέριο αυτό δρα ως καταλύτης με σκοπό την βελτίωση της διαδικασίας κάυσης, εξασφαλίζοντας την καύση σχεδόν όλου του συνολικού ποσού, το οποίο είχε εισαχθεί στο καύσιμο DIESEL.

Οι περισσότεροι κινητήρες diesel έχουν απόδοση καύσης με ποσοστό 75-85% και το υπόλοιπο καύσιμο diesel καίγεται στο σύστημα εξάτμισης ή εξάγεται με την μορφή μαύρου καπνού. Με το Oscar-Ν DIESEL η απόδοση καύσης φτάνει σε ποσοστό το 95-98%. Αυτή η αυξημένη αποδοτικότητα οδηγεί σε χαμηλότερη ζήτηση για το πετρέλαιο που απαιτείται για να επιτευχθούν οι ίδιες επιδόσεις όπως και στην περίπτωση του κινητήρα χωρίς την εγκατάσταση υγραερίου. Το σημαντικότερο είναι ότι το σύστημα αυτό δεν απαιτεί καμία μετατροπή του κινητήρα, είναι μη επεμβατικό και λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα από τον εργοστασιακό έλεγχο του κινητήρα. Είναι απλό στην εγκατάσταση και μπορεί να συντονιστεί με τις ατομικές ανάγκες του κάθε πελάτη.

Με αυτό τον τρόπο έχουμε ως αποτέλεσμα την αυξημένη απόδοση της καύσης του καυσίμου diesel που εγχέεται στο θάλαμο καύσης, απαιτείται λιγότερο πετρέλαιο για την διάνυση κάθε χιλιομέτρου, συνεπώς αυξάνεται έτσι η απόσταση που διανύει το όχημα με μια δεξαμενή. Τεκμηριωμένα στοιχεία δείχνουν την εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 10-20%. Να αναφέρουμε επίσης την αύξηση ισχύος (έως και 30%), παρέχοντας καλύτερη απόδοση και δυναμική του οχήματος. Επίσης, μειώνει το θόρυβο του κινητήρα, έτσι ώστε η διαδρομή να γίνεται πιο οικολογική!